Tuesday 18 December 2012

MaJLiS KaHWiN 15.12.12

Salam..

Hujan lebat sgt masa ni.. so ktorg duk tggu kat dlm rumah jer..

sambil tu ape lagi begambar je la keje nya..
kami semua specky sbnrnya cuma kakak aku sorg tu gatai nk pkai contek lens..heheh..
ica tgh mengantuk masa ni..tgh tggu masa nak tido je.

ni dah takde kojo la ni..perabis kodak aku jer..

yg ni pulak mak aku + makcik yg bongsu + besan mak dgn cucu2 mak aku..
rania je takde masa ni sbb duk pangku kat aku..cucu mak ak ade 6 org.. 5 boboy, ica sorg je gugurl..sorang lagi tu yg paling kecik..

pengantin ngan anak2 buah belah aku..
afiq je yg takde masa ni sbb dia mmg takde mood nak bergambar..
kalau disuruh bergambar mau mengamuk dia, baik takyah dipaksa.
yg belah bawah kiri skali tu sepupu aku..anak cik yg bongsu..

adik beradik pompuan ngan pengantin..duk tgh tu kak ipar aku.. 
lepas ni aku ade 2 org kakak ipar lah yer..

nenek tgh melayan karenah cucu dia yg mengada2 skng ni..
nak ikut kepala dia jer..

me and my doter ica..
ica tgh amik feel nak tido..
nampak cantik jer mata dia..
hehe..ikut mata sapa la tu yer..
ade rupe mata aku tak..???hehe

ok next trip kite ke rantau panjang lak..
soping..soping..habislah..
duit..duit..


No comments:

Post a Comment