Thursday 13 December 2012

KiDaL Ni..aCaNeR Tu???

Salam..

dalam keluarga ak takde sorg pun kidal @ menulis guna tgn kiri..
belah hubby tak pasti pulak..
budak2 memg mcmtu ke..?konpius aku...

feberet afiq skng ni suka mewarna..tak kisah la warna apa pun..
semua buku2 lama yang bergmbar ni aku amik dari umah mak aku sbb dah tak guna lagi..
kalau afiq dh pegang kaler ngan buku mmg dia akan fokus...jgn kacau die time ni
lg pun aku tak kisah kalau beli buku banyak2 utk dia..
mmg aku suka membeli buku dari beli benda2 tak berfaedah..
habiskan fulus jer nnt..eceh..eceh..

afiq kalau guna tgn kanan dia akan kekok sikit..
aku ade baca, tak ingat pulak dekat mana

" tahap IQ orang yang menggunakan tangan kiri adalah lebih tinggi"

betul ke?..tapi tgk afiq ni lebih bijak dan kreatif kalau bab2 rekacipta ni..biasanya dia akan gunakan lego utk cipta sesuatu..cth robot, kapal terbang..
ak t'lupa nk snap apa yg dia buat aritu..



no gangguan plezzzz....
dan hasilnya










 taraaa.........
ade bakat jgk..cantek kan!!! yey, abang pandai..

                                    

No comments:

Post a Comment