Monday 19 November 2012

BuDaK DeMaM TaPi MaCaM2 KeRja DiBuAtNyA..

Salam..

ni cerita minggu lepas, ktorg duduk kat rumah jer sbb anak2 demam + batuk + selsema..tapi duduk kat rumah lagi penat ibu dorg ni..tak bole nak berehat setiap minit ade jer menda yg dorg buat..main airla, lepas tu bole pulak siap tumpahkan air tu..lepas tu request nak makan tu la..nak makan ni lah..tarik2 ibu amik brg..memacam lagi la..mau kurus ibu korang ni tau tak...lepas tu mainan bersepah2, abis satu umah penuh ngan menan dorg jer.. adat la tu kan kalau ade anak2 ni..tapi saya sangat suka dengan kj saya ni..kalau jadi surirumah sepenuh masa pun saya sanggup..heheh..bole gitu bang..keh..keh..

yg kes ni pulak bole pulak si afiq tu menggulungkan diri dia dalam tu..lepas tu ajak ica main sama..lepas main2 ader jer nak gaduh, dahtu si ica nangis..org ckp jgn kacau abg nak jgk dikacau nya.


siap tu bole mengintai lagi tu..heheh..ni demam ke tak ni..macam org dah sihat sepenuh nya..tapi alhamdulillah la anak2 aku ni kalau demam dorg tak meragam..bagus senang jer nak jaga dorg..hehe..



alahai anak2 aku ni..nak di marahnya tapi kelakar pun ado jugak..tak sampai hati pulak nak marah..dgn tikar ni pun bole jgk dibuat menan..punyala banyak toys kat umah tu..si afiq tu siap bole senyum2 bagai..layan je la sbb dorg ni la pengubat segala keletihan tu..hehe..


No comments:

Post a Comment