Monday 22 October 2012

PrOjEk Di PaGi HaRi - KeK CokLaT SaNgaT MuDaH & SEdaP...

Assalamualaikum..

hehe..ni semalam punya keje, ak bangun dalam pukul 6.30pagi,tak bole nak tidur balik tiba2 bole terfikir nak buat kek..last2 ak search dlm tenet cari resepi yg paling mudah dan simple..dan yang penting sedap ok... so ak xingat amik resepi ni dari sumber belog mana asalkan aku tengok dekat dapur bahan2 semua mencukupi...sangat la terbaekkk!!!!

ni kira pertama kali kek aku menjadi..huuuyeehh..sgt la bangga..kehkehkeh..
kek coklat ni si afiq yg request nak mkn..so aku punya semangat nak buat, bagus betul bila kita dah jadi seorang ibu ni sangatla bahagia bila dapat menunaikan hajat anak2 dan suami...aku ni memang minat masak memasak ni cuma kadang2 sifat "M" tu datang susah la nak kata apa2..hehe


selepas diterbalikkan dalam mangkuk lain masih cantik lagi keadaan kek ni..nasib baik tak melekat kat acuan tu..

muka budak baru bangun dari tidur..tak sabar2 nak potong kek..kalau potong kek jer mesti nyanyi lagu "hepy birthday to you..." hehehee..tengokla topping coklat tu banyak kemain..ikut suka hati jer nak bubuh banyak mana, aku yg punya resepi..hehe


tengok tu tak sempat nak masuk dalam pinggan dekat pisau pun dah menjilat coklat..si ica tu tak sabar2 nak merasa jgk..dua2 muka budak baru bangun tidur..hehe masyammm jer baunya..

p/s: nanti resepi nya ak share kat korang yer..memang sangat senang..dan menjimatkan kos..

No comments:

Post a Comment