Friday 17 August 2012

LasT daY KeJe B4 RaYe...

Salam dan selamat petang..

huhu..orang sumer dah pulang berhari raya ke kampung tinggal aku dan beberapa org je lagi masih di opis..huhu..
seb baik lah kg mak mentuo den doket jo..kalau tak, takdo makno nyo aku nak dok sini lai..haa..tengokla si ica ni aku angkut jgk bwk ke opis..abg afiq ayah dia yg jaga..baru lah fair...muehehe...
budak ni jakun sikit ngan troli..mgkin dia ingt kete sorong versi baru kot..hehe

ni sesi petang pulak..blik umh time tghari td baru mandikan ica ni, bagi die wangi2 sikit...peh tu dia tido puas2 dulu barulah lah aku gerak balik ke opis..naseb baik ari rehat lama sikit..ari jumaat la katakan..





tuan belog berkata : moga perjalanan aku sekeluarga balik ke kampung selamat tiba dengan lancarnya....amin..perancangan nak blik tgh2 mlm ni..

No comments:

Post a Comment