Friday 13 April 2012

Salam Jumaat...

Assalamualaikum...


Sekejap jer dah ari jumaat..terasa seperti usia perjalanan hdup kita makin berlalu..oh..tidak!!!takut nya bila mengingati hari2 yg berlalu tanpa pengisian yg penuh erti..

risau hati ini makin terasa..eerrmmm..knape yer..?

sgt sush utk aku tafsirkan..kpd mu YA ALLAH aku memohon spy kau tenangkanlah hati aku ini sentiasa & aku memohon perlindungan dari-Mu..amin...


oh yer..smalam hari yg penuh rajin buat diri aku..mengemas umh yg dh berswang mcm belog ak ni..hehe..siap mengemop lantai seluruh umh lagi..& then mlm tu mak mentua call ckp nk dtg esok (ari jumaat ler)..fuh!!lega..sib baik la umh dh berkemas kalau x jenuh aku tak cukup kakitgn..dah ler jatuh tergelincir..mcm nangka busuk pulak..lawak btul la bila aku kenangkan tragedi smlm..seb baik takder org yg nengok, peh jtuh tu siap boleh gelak sengsorg..ngee..naya jer..atas kelalaian aku sendiri..tu ler sape suh tak beringat..hehe..


tuan belog berkata : beras kat umh dh nak abis, kena bli jgk ptg ni..hehe


No comments:

Post a Comment